perjantai 28. lokakuuta 2011

Hyvä ystäväni oli suositellut minua

Juuri äsken joku ylipirteä nuori neito soitti minulle.


Hän oli kuulemma tavannut "hyvän ystäväni", joka oli antanut puhelinnumeroni neidolle.

Neito oli käynyt esittelemässä "ystävälleni" täydellistä kodin järjestyssysteemiä ja syväpuhdistuslaitetta. Nyt hän haluaisi tulla meillekin esittelemään käänteen tekevää apuvälinettään.

Olen hämmentynyt. Ystävä sana on kärsinyt inflaation. Minulla on paljon tuttuja ja kavereita, mutta vain muutamia ystäviä. Minun ystäväni tietävät, että minä en ole kodinhengetär, enkä varsinkaan arvosta joka nurkkaa nuolevia puhdistusvälineitä!

Hei oikeesti! Kuvitteleeko "ystäväni", että meille mahtuis edes demoamaan mitään höyrypuhdistusjärjestelmiä? Eteisestä pääsee juuri ja juuri yläkertaan, jos oikein varovasti jalkansa asettelee.

 

5 kommenttia:

  1. Hei, welcome back! :)Ja jep, nykyään "ystävät" joutuvat suosittelemaan milloin mitäkin. Eikös joku ruoanlaittosarjakin liiku ystävien suosituksella ja kuntosalijäsenyydet ja... ja...

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Pitkään ehti vierähtää. En kyllä tiedä onnistunko tekemään come backia. Olen nyt niin innostunut liikunnasta, että aikaa ei jää raivaamiselle tai siivoamiselle. Nyt kun on paremmassa kunnossa, ei tämä sotku ja kaaos edes ota ollenkaan pattiinkaan :-)

    VastaaPoista
  3. Hei! Lukaisin aamupalaksi blogisi ja tykästyin kovasti. Tällaista blogia vähän kaipailinkin, joka ei muuttele roskasta kultaa.

    VastaaPoista
  4. Talvilevolla vain? Niin toivon ja haasteessa mainitsin blogisi. Voit halutessasi hakea sen omastani. :-)

    VastaaPoista
  5. Kiitos Joella!

    Kottby: talvilepo on vierähtänyt todella pitkäksi.. Yritän löytää uutta motivaatiota... :-)

    VastaaPoista